Reklamační řád
Reklamace zboží v záruce
Pro reklamaci zboží v záruce je nutné předložit doklad o koupi zboží. V případě, že se nemůžete dostavit osobně, kopii nám pošlete emailem na reklamace@vcelarik.cz. Pokud je potřeba, pošlete nám také fotografie případné závady s popisem - urychlí to vyřízení reklamace.
Pokud budete řešit reklamaci telefonicky, budete vyzvání pro emailovou komunikaci.
Poškození zásilky dopravcem Česká pošta
Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout. Zboží Vám odešleme v co nejkratším termínu znovu. Pokud jej i přesto přijmete a zboží bude poškozeno, neprodleně (nejpozději do 24 hodin) kontaktujte dodací poštu a sepište reklamační protokol (na pobočce České pošty).
Reklamaci podejte i v případě, že balík není viditelně poškozen, ale obsah poškozen je.
pozn.: Česká pošta bude pravděpodobně balík až 30 dní zadržovat (neplatí pro nadrozměrné zásilky).
V případě komplikací nás neváhejte kontaktovat.
Poškození zásilky dopravcem GEIS, DPD, GLS
Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout nebo jej rozbalit před řidičem. S řidičem poté sepíšete reklamační protokol. Pokud balík rozbalíte a zjistíte, že je zboží poškozeno, okamžitě nás kontaktujte, nejpozději do 2 dnů od přebrání zboží. Současně nám zašlete fotografie poškození, kopii faktury a případně i reklamační protokol sepsaný se řidičem, pokud jej budete mít.