Reklamační řád

Reklamace zboží v záruce

Pro reklamaci zboží v záruce je nutné předložit doklad o koupi zboží. V případě, že se nemůžete dostavit osobně, kopii nám pošlete emailem na reklamace@vcelarik.cz. Pokud je potřeba, pošlete nám také fotografie případné závady s popisem - urychlí to vyřízení reklamace.


Pokud budete řešit reklamaci telefonicky, budete vyzvání pro emailovou komunikaci.

 

Poškození zásilky dopravcem Česká pošta

Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout. Zboží Vám odešleme v co nejkratším termínu znovu. Pokud jej i přesto přijmete a zboží bude poškozeno, neprodleně (nejpozději do 24 hodin) kontaktujte dodací poštu a sepište reklamační protokol (na pobočce České pošty).
Reklamaci podejte i v případě, že balík není viditelně poškozen, ale obsah poškozen je.


pozn.: Česká pošta bude pravděpodobně balík až 30 dní zadržovat (neplatí pro nadrozměrné zásilky).


V případě komplikací nás neváhejte kontaktovat. 

 

Poškození zásilky dopravcem GEIS

Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout nebo jej rozbalit před řidičem. S řidičem poté sepíšete reklamační protokol. Pokud balík rozbalíte a zjistíte, že je zboží poškozeno, okamžitě nás kontaktujte, nejpozději do 2 dnů od přebrání zboží. Současně nám zašlete fotografie poškození, kopii faktury a případně i reklamační protokol sepsaný se řidičem, pokud jej budete mít. 

Aktuality

Vážení zákazníci, od 2.1. dochází ke změně majitele a tedy i provozovatele internetových stránek VČELAŘÍK.cz. Součastně dochází ke změně cen zboží a cen d...